Apple Ceo’su Cook özür diledi

Apple, müzik aletleri ve kitaplar gibi çeşitli nesnelerin hidrolik bir pres tarafından ezildiğini gösteren bir reklam nedeniyle gelen tepkiler üzerine özür diledi. BBC’de yer alan habere göre, Apple’ın pazarlama ekibi, reklamın yaratıcılığın en yeni iPad’e nasıl sıkıştırıldığını göstermeyi amaçladığını belirtti.

”BU VİDEOYLA HEDEFİ ISKALADIK,ÖZÜR DİLERİZ”

Apple pazarlama yöneticilerinden Tor Myhren, yaptığı açıklamada “Amacımız her zaman kullanıcıların iPad aracılığıyla kendilerini ifade etme ve fikirlerini hayata geçirme yollarını övmektir. Bu videoyla hedefi ıskaladık ve özür dileriz” ifadesinde bulundu.

Apple’ın CEO’su Tim Cook, sosyal medya platformu X’te yaptığı paylaşımda “yaratıcı” süreçlerde hayal gücünün önemine değindi.

Film endüstrisinde yapay zeka kullanımını şiddetle eleştiren aktör ve film yapımcısı Justine Bateman, Apple’ın reklamının “sanatı ezdiğini” söyledi.

Söz yazarı Crispin Hunt ise müzik aletlerini yok etme eyleminin kitap yakmayı çağrıştırdığını ifade ederken çok sayıda kişi Tim Cook’un X hesabına “Apple ürünleri satın almaktan utanç duyuyorum” cevabıyla tepki gösterdi.

NEDEN TEPKİ ÇEKTİ

Videoda çok sayıda enstrümanın hidrolik bir pres tarafından ezildiğini ve sonunda bir iPad Pro’nun ortaya çıktığnu görüyoruz.Söz konusu reklam filmi, M4 işlemcili ve OLED ekranlı iPad Pro’nun müzik üretiminden video editörlüğüne kadar birçok alanda kullanıcılara hitap ettiğini vurgulamayı amaçlıyor. İçerik üreticilerden ve sanatçılardan tepki çeken, bu vurgulamanın yapılış tarzı oldu.Videoda büyük bir pres makinesi, bazı kitaplar, boya kutuları, heykeller, piyano gibi müzik aletleri, eski model bir TV ve atari oyun cihazı gibi araçları parçalıyor. Makine açıldığında ise ortaya yeni iPad Pro çıkıyor.

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir